Strony

Popularne

  • Sala konferencyjna warszawa
    Sala konferencyjna Warszawa. Konferencje są wielkimi wydarzeniami, w których biorą udział osoby prowadzące działalność na danym rynku. Bez wątpienia organizacja takiego eventu jest wielkim przedsięwzięciem, które powinno być zrealizowane w …
  • Imprezy integracyjne dla firm Zakopane
    Imprezy integracyjne dla firm Zakopane. Samodzielna organizacja imprezy integracyjnej dla pracowników firmy może być niezwykle uciążliwa. Wynika to z faktu, że to poważne przedsięwzięcie, w które trzeba zaangażować poważny kapitał …

Tagi

Promocje i zakupy

Zakupy na promocjach. Podobno każda kobieta lubi zakupy. Podobno zakupy poprawiają nastrój. Podobno… Nieprawda! Jest spora grupa kobiet, dla których chodzenie po centrum handlowym kojarzy się głównie z bólem nóg, głowy i ogólnym zmęczeniem. Wiem, co mówię, bo znam to z autopsji. Dotyczy to mnie i kilku dziewczyn z rodziny i znajomych, więc coś w tym musi być. Głównym uczuciem, jakie towarzyszy mi podczas odwiedzania kolejnych sklepów, jest wszechogarniające zniechęcenie. Im dalej w las, tym jest gorzej. Wydaje mi się wtedy, że ciuchy we wszystkich butikach są takie same, a w dodatku są to nic niewarte szmatki.
Jednak muszę uczciwie przyznać, że czasem wystarczą takie konkretne promocje i zakupy od razu robią się przyjemniejsze. No bo kto nie lubi tego uczucia, że właśnie zaoszczędził, chociaż tak prawdę wydał pieniądze? Tylko tutaj trzeba uważać, żeby przecenowy szał nie przysłonił zdrowego rozsądku, co może się zdarzyć w ferworze szalonych obniżek. Bo potem przy kasie zaskoczenie – skąd taki wysoki rachunek, skoro kupiłam tylko tanie rzeczy. A że było ich dużo? Co z tego, przecież promocja była.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>